London Time Zone

Wednesday 17 December 2008

MASA

Semenjak aku dah tak bangun seawal pagi, masa untuk tidur lebih lama sudah dipadamkan sama sekali. Bukan apa.. aku tetap kena bangun pagi sebagai driver kepada Hakim ke sekolah, sebelum jam 850 mosti kena sampai,,, lewat alamatnya kena ambik nama then sekolah call parent ...Tak kuasa aku nak ngadap..jadi kenalah hantar dia awai2 lagi.

Masa untuk menghantar wife plak dlm jam 9 atau 10 pagi ikut dialah... then
Masa aku plak hanya mengadap notebook, browse email... browse apa yg rasa nak browse... tapi selalunya aku baca keadaan di Malaysia , baca ttg dunia photography, baca ttg sales yg ada di UK...dan macam2 lagi..

Masa nak sambung tidur utk cover yg pagi tadi..mmg tak dapat buat... mata masih terbeliak, otak ligat jer pikirkan somenthing to do.. kacau kacau.

Masa untuk pick up anak drp sekolah dalam jam 305 ptg , coz dia kuar jam 315 ptg.. kekadang aku tambahkan dengan masa mengambil wife aku di uni. Jadik masa aku byk kepada family n rumah... syukur

Masa petang plak untuk aku ke tempat kerja... balik jam 8mlm setiap hari kecuali weekends.

Malam plak, masa aku ngadap tv puas2 tapi berapa puas pun... sbb beriang-ria ngan wife n anak2... besh n fun..
Masalahnya sekarang, masa tidur aku agak lewat sgt dlm jam 1 ke 2 pg... camner ni..

ITULAH MASA YG AKU GUNAKAN SEMENJAK TAK BANGUN SEAWAL PAGI..

No comments:

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget