London Time Zone

Saturday 6 December 2008

Minggu Terakhir

Dah 2 minggu rasanya x update blog, BOSAN, SEDIH, HAMPA, KECEWA semuanya dah terpacar kat raut wajah aku.Sesapa yg dah view my Flickr ada title EMPLOYEE... my company make me as redundant effective this month....OH TIDAK.... semua ni ujian Allah SWT kpd aku dan family.. Namun aku masih ada kekuatan untuk berdiri dan terus berlari bagi mengejar cita2 .. Sokongan yg diberikan oleh insan yg bergelar ISTERI menjadikan aku lebih tabah, yakin dan berani untuk terus kehadapan.Doa2 kedua-dua ayah & emak... sentiasa menjadi pengiring diriku. Sesungguhnya aku yakin, hari yang ditunggu akan tiba... aku masih berusaha menghantar seberapa byk permohonan kerja untuk memuaskan hati & perasaanku. Itulah asam garam kehidupan....... LIFE MUST GO ON>>>>>>>>>>
Melodi yg membuat ku yakin dengan Kekuasaan Nya... Training ESQ 165


Next entry

2 comments:

Anonymous said...

Mukriz, that is up & down in our life...Keep on praying to Allah. Mohon dipermudahkan segala dugaan. Insyaallah ada rezeki nanti. Cuma lambat & cepat sahaja. Not you alone...ramai lagi. As you said...life must go on...Keep it up!!!!

Riz said...

Thanks, K Aida.
Insyaallah, ada rezki adalah..
Kita usaha sedaya mungkin.

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget