London Time Zone

Monday 5 January 2009

2008 + 2009 Resolution

Berakhirnya tahun 2008 , muncul 2009 dengan gahnya...
Imbas kembali apa yg ada pada 2008...
1. Struggle bekerja untuk menambah pendapatan (8jam sehari) mmg memenatkan ..
2. Aku tukar kereta Honda Shuttle tapi meragam , byk cekadak plak ..tukar lagi Mpv
3. Melancong ker Paris bersama ibu mertua n all family n jiran sebelah rumah (Bro Mail)
4. Aku, Hakim n Farah diserang demam campak ..yg paling mengerikan sekali AKU..
5. Aku pindah rumah ke Crumpsall, sewa mahal gak
6. Bermula bekerja as profesional tapi akhirnya Redundant... UK credit crunch
7. Miliki DSLR atas desakan hati tapi aku enjoy dan bersyukur dgn apa yg ku hasilkan
8. Farid aka Babysiter balik Malaysia tapi amik Mak Teh Leha ganti plak... kejap ajer ni..
9. Isteriku bertungkus lumus untuk PhD nya... Tuhan ajer yg tahu ...
10. Melancong bersama family n kawan ke Yorkshire n London.

Nampak menarik tapi bagiku masih jauh lagi ,,,byk perkara yg aku seharusnya dahulukan ku tolak ketepi......

2009 dengan keazaman
1. Permudahkan pembelajaran PhD isteriku hingga berjaya
2. Murahkan rezeki ku ... sihatkan kami sekeluarga ..jauh kan drp segala gangguan syaitan dan dugaan..
3. Perdekatkan rezki kami
4. Pjgkan umur keluarga kami, ibu bapa kami, kaum keluarga kami
5. Ku maafkan kesalahan yg dilakukan oleh org sekeliling kami
6. Jadikan anak2 ku org2 yang taat, kasih dan setia pada Allah dan keluarga.

Ini semua secara zahirnya.... Insyallah... jika di terapkan dlm diri aku , isteri dan anak2, semua ini akan bersemadi dlm jiwa kami..

2 comments:

diyanatahir said...

semoga azam tahun baru tercapai, amin..tak de azam nak balik m'sia jumpa kita org ke..huhuhuhu

Anonymous said...

What a lovely thought, tq my dear...bucuk.

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget