London Time Zone

Monday 25 May 2009

Camping

Ni adalah coretan lama, baru nak update hari ini.
Ini harinya...
Aku n family with 6 others family going for camping at Lakeland. Berdekatan dengan laut...
Aku bertolak lepas habih kerja dlm jam 8.30 mlm, smpai kat sana ,,,aku lost perjalanan..waktu tu jam 11 mlm dah...perghhh takut, cuak semua ada...dah jln tu lengang jer... TOM2 aku bawak masuk jln kampung...dgn sempit... kwsan luas...@#$#$$@@((*&^ , akhirnya... dgn bantuan bulan yg terang pd mlm tu aku smpai ke tapak camping...
Angin kuat sungguh, tent aku dah dibina terlebih dulu oleh kekawan...tQ fols...tent aku taraf rumah setinggan... sbb kecik...yg lain tu ...gah sungguh... Nanti tgk gambo2 dibawah yer....
Camping kat sini tak mcm kat Malaysia... semua utilities ada... tu yg besh tu....h ehe he he he.

Esok harinya...
Sarapan dgn roti telur n air teh... then planning akan pergi menaiki stim keretapi...dlm 30 minit ajer... mmg besh lah... ..... setelah sesi keretapi abih...merayau2 sekitar kawasan .... mmg byk tempat2 yg cantik dan menarik tapi hujan selebat2nya...
Tak lama tu, ada MAYDAY2 drp tapak khemah... tent aku rooooooooobohhhhhhhh...
coz angin kuat... zassssssss terus balik... nasib baik bebarang dlm tent sempat di save kan oleh kawanku yg mmg tak join trip hari ini..... rasa mcm nak terus balik jer.... tent habih basah.... sib baik... ada yg sudi menumpangkan kami sefamily dlm tent dia yg mmg besar sgt...
Mlm hari nya...buat barbeQ ..ayam,hotdog,burger,lamb.... mmg menyelerakan....

Hari terakhirnya....
Bangun pagi with sarapan reramai ..... then wrap-up semua tent... kemas apa yg patut.. terus ca...alif...bot... ke rumah memasing...
THE END... camping bersama family sebelum isteri n anak2 ku pulang ke Malaysia... mis u all so much...






Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

we ols miss u too.... Bucuk!!!

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget