London Time Zone

Wednesday 28 January 2009

ANAK BUAH no 4

Tepat jam 3 ptg, Jumaat lepas, aku dapat berita yang aku dapat anak buah pompuan ...kalau d kira2 aku ada 3 pompuan n sorang lelaki ..anak buah aku... biasalah family kecik.... syukur ..
Malam lepas habih kojer, terus belesup ke Nott's ..... tapi malangnya... ibu n anak masih kena tidur di wad..Queen hospital.. sian ayahnya...tak cukup tidur ...
Esok pepagi, ayahnya terus ke hospital n bawak balik wife n anaknya dalam jam 5 ptg...

Lepas, neneknya bersihkan cucunya itu.. aku pulun amik gambo ... sukalah..saper kata tak suka...

27

Nott

Aku bila lagik??? Mesti ada yg kena sound nya....
He he he he......

No comments:

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget