London Time Zone

Sunday 15 February 2009

Manchester Metropolitan University

Dah 2 minggu aku bekerja di MMU... syukur kpd Allah... tambahkan kerajinan di campur dgn usaha dan doa... akhirnya aku berjaya masa interbiu ... esok paginya terus dpt call ...offer job kat aku... bukan LECTURER yer... biasalah... apa lagi ???? Thanks to yang membantu..
Taklah susah sgt pun kojer tu, bleh break... abi kojer lepaklah kat mana suka ..he hehe he..besh sgt..
Sekarang ni, di bangunan aku kejer Grosvenor aka Fakulti Art & Design ada buat pamera di Holden Gallery... sampai 26/2..


1302
Jemputlah dtg ke bangunan ini utk melihat hasil kerja tangan TECHNICIAN bukan student.. Tapi mmg creative diorang ni.... yg paling aku suka sekali... rekaan kereta kebal... drp scrap material jer... GOOD JOB...

1 comment:

Ir. Dr. Kamarul Anuar Mohamad Kamar said...

congrats tuan..

kena cari jugak ni tiket MU- Kop. Kalau ada maklumat lanjut nanti saya update.. kalau tuan ada maklumat pun update saya...

My Flickr

smalvil - View my recent photos on Flickriver

Viewed by

Shout Me


Free chat widget @ ShoutMix
adiWidget